Monday, April 27, 2009

Transport (Унаагаар явах)

Тээврийн хэрэгслийн төрлүүд
Хөдөлгөөний үйл үгнүүд


By car-машинаар

Drive-жолоодох

Be careful, you are driving too fast. Болгоомжтой, чи дэндүү хурдан жолоодож байна.

Yesterday I drove to work by car. Өчигдөр би ажил руугаа машинаар явсан.

I always drive to work. Би ажилдаа байнга жолоо барьж очдог.

I will drive tomorrow. Би маргааш жолоодно

By bus-автобусаар


Take-унаагаар явах

Today I`m taking the bus. Өнөөдөр би автобусаар явна.

Yesterday I took the bus. Өчигдөр би автобусаар явсан.

I always take the bus. Би байнга автобусаар явдаг.

I went there by bus. Би тийшээ автобусаар явсан.

Everyday I take bus number 4. Өдөр бүр би 4 номерын автобусаар явдаг.

By plane-онгоцоор


Fly-нисэх

Today I`m going to fly to London. Өнөөдөр би Англи ниснэ.

Yesterday she flew to France. Өчигдөр тэр Франц ниссэн.

I always go to London by plane. Би байнга Англи руу онгоцоор явдаг.

Look, so many birds are flying. Хардаа, их олон шувууд нисэж байна.
By train-галт тэрэгээр

Go-явах

A. Hey Khaagii, how are you going today? Хөөе Хаагий, чи өнөөдөр яаж явах юм?

B. Oh, today I am going by train and you? Өө, би өнөөдөр галт тэргээр явна харин чи?

A. I am walking today, no money. Би өнөөдөр алхана аа, мөнгө байхгүй.

B. OK, see you then. My train is coming. За за баяртай, галт тэрэг ирж байна.

A. Bye. Баяртай



Аялалд хэрэглэгддэг үгнүүд

Customs-хил гааль

Luggage-ачаа

Map-газрын зураг

No smoking area-тамхигүй орчин.

Passport-пасспорт

Seat-суудал

Ticket-тасалбар

Timetable-цагийн хуваарь

Аялал хийхэд хэрэглэгддэг хэвшмэл яриа

Single-нэг талдаа



I would like to buy a single ticket to Moscow, please? Би Москва руу нэг талдаа билет авах гэсэн юм.



Return-буцах, эсвэл 2 талдаа



I`d like to buy a return to ticket Tokyo, please? Би Токио руу хоёр талдаа билет авах гэсэн юм.



£ = fare-үнэ



How much is the fare? Үнэ нь хэд вэ?


How much is it? Хэд вэ?


How much does it cost? Энэ ямар үнэтэй юм бэ?







What time does train leave? Галт тэрэг хэдээс хөдлөх вэ?

What time does train arrive? Галт тэрэг хэдээс ирэх вэ?





What time does airplane take off? Онгоц хэдээс хөөрөх вэ?

What time does airplane land? Онгоц хэдээс буух вэ?

No comments: