Wednesday, April 22, 2009

Jokes - Шог, хошин яриа

Mistake - Алдаа


A: Aren`t you wearing your wedding ring on the wrong finger?
Чи буруу хуруундаа хуримын бөгжөө зүүчихсэн юм уу?

B: Yes I am, I married the wrong woman.
Тиймээ, Би буруу хүүхэнтэй гэрлэчихсэн юм.


Speeding - Хурд хэтрэх

Officer: You were speeding.

Цагдаа: Та хурд хэтрүүллээ.

Man: No, I wasn`t.

Залуу: Үгүй ээ, би тэгээгүй.

Officer: Yes, you were. I`m giving you a ticket.
Цагдаа: Тиймээ, та тэгсэн. Би таныг торгоно.

Man: But I wasn`t speeding.

Залуу: Гэхдээ би хурд хэтрүүлээгүй.

Officer: Tell that to the judge! (The officer gives man the ticket.)
Цагдаа: Наадахаа шүүхэд хэл (Цагдаа түүнд торгуулын хуудас өгөв.)

Man: Would I get another ticket if I called you a jerk?
Залуу: Хэрвээ би чамайг тэнэг гэж дуудвал би дахиад нэгийг авч болох уу?

Officer: Yes, you would.
Цагдаа: тэгнээ, чи хүсэж байвал.

Man: What if I just thought that you were?
Залуу: Хэрвээ би чамайг тийм гэж бодвол?

Officer: I can`t give you a ticket for what you think.
Цагдаа: Би чиний юу бодсон талаар торгож чадахгүй.

Man: Fine, I think you`re a jerk!
Залуу: Сайн байна. Би чамайг тэнэг гэж бодож байна.


What are the three quickest ways of spreading a rumour (or gossip) - Цуу үг, хов живийг хурдан тараах ямар гурван арга байдаг вэ

Telegram - Цахилгаан шуудан

Telephone - Утас

Tell a woman - Эмэгтэй хүнд хэлэх


Baby - Хүүхэд


A: Did you hear that a baby was fed on elephant
`s milk and gained twenty pounds in a week.
A: Хүүхэд зааны сүүгээр хооллоод долоо хоногт хорин фунтаар өссөн
гэж сонссон уу.

B: That`s impossible. Whose baby?
B: Тэр чинь боломжгүй. Хэний хүүхэд вэ?

A: An elephant`s.

В: Зааных.


Хулганы урхи

A: I`m in a big trouble!

А: Би том асуудалд орчихлоо!

B: Why is that?
B: Тэр чинь юу юм бэ?

A: I saw a mouse in my house!
А: Би гэртээ хулгана харсан.

B: Oh, well, all you need to do is use a trap.
В: Тэгэхээр чи юу хийх хэрэгтэй вэ гэвэл хавх тавь.

A: I don`t have one.
A: Надад байхгүй ээ.

B: Well then, buy one.
В: Тэгвэл нэгийг худалдаад ав.

A: Can`t afford one.
А: Хүчрэхгүй байх аа.

B: I can give you mine if you want.
В: Чамайг хүсвэл би өөрийнхийгөө өгч болох юм.

A: That sounds good.
А: Сайхан сонсогдож байна.

B: All you need to do is just use some cheese in order to make the mouse come to the trap.
В: Чи хулганыг урхинд оруулахын тулд бяслаг хавхан дээрээ тавь.

A: I don`t have any cheese.
A: Надад бяслаг байхгүй ээ.

B: Okay then, take a piece of bread and put a bit of oil in it and put it in the trap.
В: За тэгвэл бага зэрэг тостой хэрчим талх хавхан дээрээ тавь.

A: I don`t have oil.
А: Надад тос байхгүй ээ.

B: Well, then put only a small piece of bread.
В: Тэгвэл тэгээд талхаа зүгээр л тавчих.

A: I don`t have bread.
А: Надад талх байхгүй ээ.

B: Then what is the mouse doing at your house?!
В: Тэгээд тэр хулгана танайд юу хийх байгаан?!


Two factory workers are talking - Үйлдвэрйин хоёр ажилтан ярьж байна гэнэ.

The woman says, "I can make the boss give me the day off."
Эмэгтэй нь: Би даргаар өөртөө чөлөө өгүүлж чадна

The man replies, "And how would you do that?"
Эрэгтэй нь: Чи яаж тэгэх юм бэ?

The woman says, "Just wait and see." She then hangs upside-down from the ceiling.
Эмэгтэй нь: "Хүлээгээд харж бай." Тэр таазнаас уруугаа харан зүүгдлээ.

The boss comes in and says, "What are you doing?"
Дарга нь ирээд , "Чи чинь юу хийж байна?"

The woman replies, "I am a light bulb."
Эмэгтэй нь: "Би бол чийдэн."

The boss then says, "You have been working so much that you have gone crazy. I think you need to take the day off."
Дарга нь: "Чи их ажилсаар байгаад галзуу болсон байна. Би чамайг чөлөө авах хэрэгтэй гэж бодож байна." гэж

The man starts to follow her and the boss says, "Where are you going?"
Эрэгтэй нь эмэгтэй ажилтанаа дагаад явахад нь дарга нь "Чи хаашаа явах нь вэ?" гэж

The man says, "I аm going home, too. I can not work in the dark."
Эрэгтэй нь: "Би ч бас гэртээ харьлаа, би харанхуйд ажиллаж чадахгүй ээ" гэж.

No comments: