Tuesday, June 23, 2009

You can count on me-Чи надад найдаж болно шүү

Sambuu

Lhagva, can you drive Bambaruush and I to the doctor on Monday? Лхагваа, чи Бамбарууш бид 2-ыг Даваа гарагт эмчид хүргээд өгөхгүй юу?

Lhagva

I think so. Болох л юм.

Sambuu

We need a ride very badly, are you sure you will be able to help out? Бидэнд энэ маш чухал байгаа чи яг тусалж чадах юмуу?

Lhagva

Sure. I will mark it on my calendar so I don"t forget. Чаднаа. Би төлөвлөгөөн дээрээ тэмдэглэчихье тэгэхээр мартахгүй.

Sambuu

Thanks you are a good friend. Баярлалаа. Чи миний сайн найз шүү.

Lhagva

You can always count on me when you need help. Хэзээ л чамд тусламж хэрэгтэй байна тэр үед чи надад найдаж болно шүү.

Explanation:

If you count on someone or count upon them, you rely on them to support you or help you. Хэн нэгэн count on эсвэл count upon гэж хэлвэл энэ нь чи хэн нэгэнээс тусламж тэтгэмж авахад найдаж болно гэсэн утгатай юм.

Example:

I can always count on you to cheer me up ......... Би байнга чамд найзыгаа баярлуулж явна гэдэгт найдаж чадна шүү ...

No comments: