Tuesday, June 23, 2009

Travelling - Аялал

Conversation 1

Tom: Can you do me a favor? Та надад нэг тус болохгүй юу?

Jamie: Sure. What is it? Тэгэлгүй яахав. Юу юм бэ?

Tom: Can you keep an eye on my bag, please? Миний цүнхийг харж байхгүй юу?

Jamie: Sure. Will you be long? За. Чи удах юмуу?

Tom: No. I just want to use the bathroom. Үгүй ээ. Би банны өрөө орчихоод л ирнэ.

Jamie: Go ahead. It"ll be safe with me. Тийм үү тэгвэл тэг тэг. Би цүнхийг чинь сайн харж байя.

Conversation 2

Tom: Where is my backpack? Миний үүргэвч хаана байна аа?

Mary: I don"t know. Where did you leave it? Мэдэхгүй. Чи хаана тавьсан юм бэ?

Tom: I just put it on the chair a while ago, but now it"s gone. Би аль түрүүн сандал дээр тавьсан гэтэл алга болчихож.

Mary: Are you sure? Яг биз?

Tom: Of course, I"m sure! I bet someone stole it. Яг байлгүй яахын бэ! Яг хэн нэгэн хулгайлчихаж.

Mary: Well, you should"ve kept an eye on it. Чи өөрөө байн байн харж байх ёстой байсан ш дээ.

Conversation 3

Jill: Excuse me, can you do me a favor? Уучлаарай, та надад нэг тус болооч?

Stranger: Sure. What can I do for you? Тэгэлгүй яахав. Яаж туслах уу?

Jill: Can you save my place for me, please? Миний очерыг харж байхгүй юу?

Stranger: Sure. But hurry. The line is moving fast. Бололгүй яахав гэхдээ бушуулаарай. Очер их хурдан явж байна шүү.

Jill: Thanks. It won"t be long. I"ll be right back. Баярлалаа. Би удахгүй. Одоохон хүрээд ирнээ.

Conversation 4

Gerald: Excuse me. Is this seat taken? Уучлаарай, энд хэн нэгэн сууж байгаа юмуу?

Manager: (Put off the headphones.) I"m sorry. What did you just say? (чихэвчээ аваад) Уучлаарай, юу гэнээ?

Gerald: Oh. Will someone be using this seat? Энд хэн нэгэн сууж байгаа юмуу?

Manager: No. You can take it. Үгүй. Та сууж болно.

Gerald: Would you mind moving over one seat so my wife and I can sit together?

ий"Чи цаашаагаа нэг суудал ахиад суучихаж болох уу, би эхнэртэйгээ цуг суух гэсэн юм?

Manager: No, not at all. Бололгүй яахав.

Conversation 5

Gabby: Hi, Harry, it"s great to see you again. I heard you"ve traveled a lot recently.

Сайн уу Harry, чамтай дахиад уулзахад таатай байна шүү. Чамайг саяхан баахан аялаж байгаад ирсэн гэсэн.

Harry: Yeah. In the past three months I traveled to many countries in Africa. Тиймээ. Өнгөрсөн 3 сар Африкийн нэлээн хэдэн орноор аялаж байгаад ирлээ.

Gabby: Well, I really envy you! Did you pet a hyena? (Harry is dumbfounded.) I"m just kidding.

Тийм үү, ямар сайхан юм бэ! Цөөвөр чоно тэжээв үү тэгээд? (Harry мэгдсэн царайтай байв) Тоглосон юмаа.

Harry: Well, I didn"t pet a hyena, but I was once chased by a rhino, and it was fun!

Цөөвөр чоно ч арай тэжээсэнгүй харин хирсэнд нэг хөөгдсөн юм байна. Ёстой инээдтэй байсан шүү!

Gabby: Are you serious? Нээрэн үү?

Harry: No. I"m just kidding. Үгүй. Тоглосон юм.

Gabby: You really scared the heck out of me. Чи ёстой намайг салганатал айлгадаг байна ш дээ.

Harry: (Laughing....) Well, I really missed the comforts of home. Now I just want to (Smiling....)

(Инээгээд) Гэрээ их санасан шүү. Одоо бол харин ч нэг (Инээмсэглээд ...)

Conversation 6

Frank: I heard you took a trip to Mexico. Чамайг Мексик яваад ирсэн гэж сонслоо.

Jackie: Yes, I did. Тиймээ би яваад ирсэн.

Frank: How did you like it? Тэгээд ямаршуу байв даа?

Jackie: Oh, I got sick and tired of hotels and hotel food. Өө, ёстой зочид буудал болон хоол нь гэж авах юм байхгүй.

Frank: I can imagine. East or west, home is the best! Би ч төсөөлж байнаа. Сэгсгэр ч гэсэн ээж минь сиймхий ч гэсэн гэр минь гэдэг!

No comments: